ASM Type6 WPC engine
ASM Type6 WPC engine
The new Type 6 engine has a further upgraded piston,
Improved durability and reduced frictional resistance.
FANNEL has been reshaped.
The bearing has been changed to a steel bearing.
In addition, the sleeve, connecting rod, piston pin, and cover plate are also processed.
Inner head C1 is also standard equipment.
You can choose from 7 ports, 9 ports, and 2 types.
ASM Type6 WPC エンジン
新型Type6エンジンは、更にピストンをアップグレード、
耐久性向上、摩擦抵抗を軽減させました。
FANNELは形状変更されてます。
ベアリングはスチールベアリングに変更されています。
その他、スリーブ、コンロッド、ピストンピン、カバープレートにも、加工処理が施されています。
インナーヘッドC1も標準装備されてます。
7ポート、9ポート、2タイプから選ぶことが出来ます。
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ULTI 1/10GP ツーリングカー用リヤタイヤ INVINCIBLE RS170
It uses the same compound as the 1 / 8GP Racing RS170 rear tire. The wheels are hard carbon wheels.
1/8GPレーシングRS170リヤタイヤと同一のコンパウンドを使用しています。ホイールはハードカーボンホイール。
ASM Custom
ASM also performs WPC processing of the following engines and COMPLEAT BREAK IN by actual driving. ASMでは以下のエンジンのWPC処理加工や、実走行によるCOMPLEAT BREAK INも行っております。 |
NUCLEAR 1/8 racing car body stiffener
6 sheets carbon stiffener NUCLEAR 1/8レーシングカー用ボディステフナー |
ASM BREAK IN OIL
Add 100ml-130ml to 4 liters of fuel. ASM BREAK IN OIL |