お知らせ
The ASM CI combustion chamber (INNER HEAD) has been updated.
The one with four marks is the latest model. 4つの印が入ったものが最新型となります。 |
ASM NEW GP Touring PIPE Manifold new release
With two types of PIPE, ASM EFRA 2697 and ASM EFRA 2698 ASM EFRA 2697、ASM EFRA 2698の2タイプのPIPEとASM 120 Manifold、ASM 110 Manifoldが販売されます。 |
NUCLEAR original rear damper stay for WRC GTX only
By increasing the mounting position on the OUT side, the machine setting range has been improved. OUT側に取り付け位置を増やしたことで、マシンセッティング幅が向上しました。 |
WRC GTX6.NTX3 WPC damper shaft
By applying WPC surface treatment to the damper shaft, Friction loss is eliminated and the behavior of the car is stable. ダンパーシャフトにWPC表面処理を行うことで、フリクションロスがなくなり、車の挙動が安定します。 |
ULTI TIRE Superglue
Superglue #100 is the perfect instant adhesive for gluing donut tires. Superglue #100は、ドーナツタイヤの接着に最適な瞬間接着剤です。 |
ASM CUSTOM ENGINE
T1204 Type1 WPC Engine
Friction resistance is reduced by applying special surface treatments such as WPC treatment to pistons, sleeves, connecting rods, and piston pins.
The engine temperature does not rise easily.
It protects the piston, making it easier to maintain strong compression.
The modified T1204 Type1 WPC engine is also available with a BREAK IN engine.
There are two types, BREAK IN on the bench and COMPLEAT BREAK IN, which is completely completed in actual driving.
(T1204 standard engine BREAK IN, COMPLEAT BREAK IN finished engine is also on sale.)
ピストン、スリーブ、コンロッド、ピストンピンにWPC処理などの特別な表面処理を行うことで摩擦抵抗を軽減させます。
エンジン温度も上がりにくく、
ピストンを保護するので、強い圧縮を維持しやすくなります。
モディファイされたT1204 Type1 WPCエンジンには、BREAK IN済みエンジンも販売されています。
ベンチでのBREAK INと実走で完全に完成させるCOMPLEAT BREAK INの2タイプです。
(T1204スタンダードエンジンのBREAK IN, COMPLEAT BREAK IN済みエンジンも販売されています。)
12TG VER4 TYPE1 WPC engine
Friction resistance is reduced by applying special surface treatments such as WPC treatment to pistons, sleeves, connecting rods, and piston pins.
The engine temperature does not rise easily.
It protects the piston, making it easier to maintain strong compression.
The modified 12TG VER4 Type1 WPC engine is also available with a BREAK IN engine.
There are two types, BREAK IN on the bench and COMPLEAT BREAK IN, which is completely completed in actual driving.
(12TG VER4 standard engine BREAK IN, COMPLEAT BREAK IN finished engine is also on sale.)
ピストン、スリーブ、コンロッド、ピストンピンにWPC処理などの特別な表面処理を行うことで摩擦抵抗を軽減させます。
エンジン温度も上がりにくく、ピストンを保護するので、強い圧縮を維持しやすくなります。
モディファイされた12TG VER4 Type1 WPCエンジンには、BREAK IN済みエンジンも販売されています。
ベンチでのBREAK INと実走で完全に完成させるCOMPLEAT BREAK INの2タイプです。
(12TG VER4 スタンダードエンジンのBREAK IN, COMPLEAT BREAK IN済みエンジンも販売されています。)
ASM EFRA2171PIPE & 228 manifold
The high-revving EFRA2171 has a high reaction during acceleration and excellent controllability. 高回転型のEFRA2171は加速時のリアクションも高くコントロール性にも優れています。 |
ASM Type6 WPC engine
ASM Type6 WPC engine
The new Type 6 engine has a further upgraded piston,
Improved durability and reduced frictional resistance.
FANNEL has been reshaped.
The bearing has been changed to a steel bearing.
In addition, the sleeve, connecting rod, piston pin, and cover plate are also processed.
Inner head C1 is also standard equipment.
You can choose from 7 ports, 9 ports, and 2 types.
ASM Type6 WPC エンジン
新型Type6エンジンは、更にピストンをアップグレード、
耐久性向上、摩擦抵抗を軽減させました。
FANNELは形状変更されてます。
ベアリングはスチールベアリングに変更されています。
その他、スリーブ、コンロッド、ピストンピン、カバープレートにも、加工処理が施されています。
インナーヘッドC1も標準装備されてます。
7ポート、9ポート、2タイプから選ぶことが出来ます。
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ULTI 1/10GP ツーリングカー用リヤタイヤ INVINCIBLE RS170
It uses the same compound as the 1 / 8GP Racing RS170 rear tire. The wheels are hard carbon wheels.
1/8GPレーシングRS170リヤタイヤと同一のコンパウンドを使用しています。ホイールはハードカーボンホイール。
ASM Custom
ASM also performs WPC processing of the following engines and COMPLEAT BREAK IN by actual driving. ASMでは以下のエンジンのWPC処理加工や、実走行によるCOMPLEAT BREAK INも行っております。 |
NUCLEAR 1/8 racing car body stiffener
6 sheets carbon stiffener NUCLEAR 1/8レーシングカー用ボディステフナー |
ASM BREAK IN OIL
Add 100ml-130ml to 4 liters of fuel. ASM BREAK IN OIL |