ASM ULTRA RESPONSE (Ultra friction reduction)
ASM RESPONSE
ASM RESPONSE WPC
ASM ULTRA RESPONE (Ultra friction reduction)
3 types.
Suitable for low and medium speed circuits. It is used with an emphasis on acceleration from low to medium speeds.
FANNEL uses medium type M3,
The inner head uses ASM C1.
Crankshaft is TYPE6 (EURO1)
In use, the piston sleeve uses EURO2.
RESPONSE WPC and ULTRA RESPONSE use special surface treatment (WPC, etc.)
Special treatment is applied to improve strength and reduce frictional resistance.
(There are vendors selling products that imitate NUCLEAR ASM. Please be aware that these are different products.)
ASM RESPONSE
ASM RESPONSE WPC
ASM ULTRA RESPONE (Ultra friction reduction)
の3タイプです。
低中速サーキットに適しています。低速から中速までの加速を重視した使用です。
FANNELはミディアムタイプのM3を使用し、
インナーヘッドはASM C1を使用しています。
クランクシャフトはTYPE6(EURO1)
使用で、ピストンスリーブはEURO2を使用します。
RESPONSE WPC、ULTRA RESPONSEの表面処理加工では、特殊表面処理(WPC等)を採用し、
強度向上と、摩擦抵抗を軽減させる特殊処理を行っています。
(NUCLEAR ASMを真似した商品を販売している業者がいます。異なる製品の為ご注意ください。)
ASM ULTRA TORQUE (Ultra friction reduction)
ASM TORQUE
ASM TORQUE WPC
ASM ULTRA TORQUE (Ultra friction reduction)
3 types.
Suitable for medium and high speed circuits. It is used with an emphasis on medium to high speed.
FANNEL uses long type M5,
EURO2 is used for the crankshaft and EURO2 is used for the piston sleeve.
TORQUE WPC and ULTRA TORQUE surface treatment uses special surface treatment (WPC, etc.)
Special treatment is applied to improve strength and reduce frictional resistance.
(There are vendors selling products that imitate NUCLEAR ASM. Please be aware that these are different products.)
ASM TORQUE
ASM TORQUE WPC
ASM ULTRA TORQUE(Ultra friction reduction)
の3タイプです。
中高速サーキットに適しています。中速から高速までを重視した使用です。
FANNELはロングタイプのM5を使用し、
クランクシャフトはEURO2使用で、ピストンスリーブもEURO2を使用します。
TORQUE WPC、ULTRA TORQUEの表面処理加工では、特殊表面処理(WPC等)を採用し、
強度向上と、摩擦抵抗を軽減させる特殊処理を行っています。
(NUCLEAR ASMを真似した商品を販売している業者がいます。異なる製品の為ご注意ください。)
ASM R2105 WPC ULTRA (Ultra friction reduction)
It is an engine that has undergone surface treatment on the R2105 base engine.
ASM’s original FANNEL M3 is standard equipment.
There are two types: R2105 WPC type and R2105 Ultra friction reduction.
(There are vendors selling products that imitate NUCLEAR ASM. Please be aware that these are different products.)
R2105ベースエンジンに表面処理加工を行ったエンジンです。
ASMのオリジナルFANNEL M3が標準装備されています。
R2105 WPCタイプと R2105 Ultra friction reductionの2タイプです。
(NUCLEAR ASMを真似した商品を販売している業者がいます。異なる製品の為ご注意ください。)
ASM EURO2 WPC ULTRA (Ultra friction reduction)
It is an engine that has undergone surface treatment processing on the EURO2 base engine.
(There are vendors selling products that imitate NUCLEAR ASM. Please be aware that these are different products.)
EURO2ベースエンジンに表面処理加工を行ったエンジンです。
EURO2 WPCタイプと EURO2 Ultra friction reductionの2タイプです。
(NUCLEAR ASMを真似した商品を販売している業者がいます。異なる製品の為ご注意ください。)
ASM Type6
ASM TYPE6 is an engine that emphasizes low to medium speed.
FANNEL uses medium type M3,
The inner head uses the response type C1.
For surface treatment processing, special surface treatment (WPC, etc.) is adopted,
Special treatment is applied to improve strength and reduce frictional resistance.
(There are vendors selling products that imitate NUCLEAR ASM. Please be aware that these are different products.)
ASM TYPE6は、低速から中速重視したエンジンです。
FANNELはミディアムタイプのM3を使用し、
インナーヘッドはレスポンスタイプのC1を使用しています。
表面処理加工では、特殊表面処理(WPC等)を採用し、
強度向上と、摩擦抵抗を軽減させる特殊処理を行っています。
(NUCLEAR ASMを真似した商品を販売している業者がいます。異なる製品の為ご注意ください。)
(No photo)
ASM GT2 WPC
The ASM GT2 WPC engine is
Adopting special surface treatment (WPC, etc.)
Special treatment is applied to improve strength and reduce frictional resistance.
(There are vendors selling products that imitate NUCLEAR ASM. Please be aware that these are different products.)
ASM GT2 WPCエンジンは、
特殊表面処理(WPC等)を採用し、
強度向上と、摩擦抵抗を軽減させる特殊処理を行っています。
(NUCLEAR ASMを真似した商品を販売している業者がいます。異なる製品の為ご注意ください。)
ASM B2104 WPC
ASM B2104 WPC
The ASM B2104 WPC engine is
Adopting special surface treatment (WPC, etc.)
Special treatment is applied to improve strength and reduce frictional resistance.
(There are vendors selling products that imitate NUCLEAR ASM. Please be aware that these are different products.)
ASM B2104 WPCエンジンは、
特殊表面処理(WPC等)を採用し、
強度向上と、摩擦抵抗を軽減させる特殊処理を行っています。
(NUCLEAR ASMを真似した商品を販売している業者がいます。異なる製品の為ご注意ください。)
ASM T1204 WPC
The ASM T1204 WPC engine is
Adopting special surface treatment (WPC, etc.)
Special treatment is applied to improve strength and reduce frictional resistance.
(There are vendors selling products that imitate NUCLEAR ASM. Please be aware that these are different products.)
ASM T1204 WPCエンジンは、
特殊表面処理(WPC等)を採用し、
強度向上と、摩擦抵抗を軽減させる特殊処理を行っています。
(NUCLEAR ASMを真似した商品を販売している業者がいます。異なる製品の為ご注意ください。)
ASM 12TG WPC
The ASM 12TG WPC engine is
Adopting special surface treatment (WPC, etc.)
Special treatment is applied to improve strength and reduce frictional resistance.
(There are vendors selling products that imitate NUCLEAR ASM. Please be aware that these are different products.)
ASM 12TG WPCエンジンは、
特殊表面処理(WPC等)を採用し、
強度向上と、摩擦抵抗を軽減させる特殊処理を行っています。
(NUCLEAR ASMを真似した商品を販売している業者がいます。異なる製品の為ご注意ください。)
ASM 12TG Type1 JMRCA certified engine
We select and match each part.
No surface treatment.
ASM 12TG Type1 JMRCA公認エンジンは
各パーツのセレクト、マッチングを行っています。
表面処理は行われていません。