NUCLEAR Original parts

≫NUCLEAR Special parts List

WPC processing MRX universal shaft, joint shaft

Please perform WPC treatment to reduce frictional resistance.
Durability is also improved, and it is difficult to decrease the shaft pin.
If you use friXion HYPER PEAST # 9, the effect will be greatly improved.

DSCF1529_original_1

WPC処理加工されたユニバーサルシャフトやジョイントシャフトは
摩擦抵抗を減らし、耐久性も向上します。
シャフトピンを減らすことは困難です。
friXion HYPER PEAST#9を組わせあて使用する事で、効果は更に発揮されます。

friXion HYPER PEAST # 9

Oil seal special paste
F1 · Formula Moto GP is a dedicated paste for oil seals that is used routinely!
HyperPaste # 9 is a thermally and chemically stable and inert grease, it shows excellent high temperature stability and solvent resistance. Solvent resistance is used for processing machinery etc. because it does not dissolve in gasoline · coolant etc.
Thrust bearings, universal shaft pins and other locations with high friction,
Please use it.
HYPEAR PEAST is hard to separate from parts and will continue the effect.

DSCF1526_original_1
フリクションHYPER PEAST # 9

オイルシール特殊ペースト
F1・Formula Moto GPは日常的に使用されているオイルシール専用のペーストです。
HyperPaste#9は熱的、化学的に安定で不活性なグリースです。優れた高温安定性と耐溶剤性を示します。
耐溶剤性はガソリン・クーラント等に溶解しないため加工機械等に使用されます。
スラストベアリング、ユニバーサルシャフトピン、その他の高摩擦箇所にご利用ください。
HYPEAR PEASTは部品から分離するのが難しく、効果を継続します。

Aluminum clutch bell MRX

Original clutch bell plated.
Slip resistant plating can delay the timing to connect with the clutch shoe.

オリジナルメッキ処理を加えています。
滑りにくいメッキは、クラッチミートタイミングを遅らせる事も可能になります。

DSCF1525_original_1

Clutch shoes MRX

Five kinds of clutch shoes can be used according to various conditions.
It can be used from soft to hard.
Shoes are using expensive materials that are difficult to reduce.
It is resistant to thermal change and does not cling to the bell.

5つのクラッチシューは、さまざまな状況に応じて使用できます。
ソフトからハードまで使用できます。
高価な材料を使っているため、熱変化に対しても強く、滑りません。
シューが溶けてしまうこともありません。

DSCF1524_original_1

Gal shoe MRX

The original GAL shoe is hard to spread pin holes and it is durable.
It is compatible with the plate, it does not slip.

ピン穴が広がりにくく、頑丈です。
また、クラッチシュープレートの相性も良く、
熱でクラッチシュープレートに引っかかる事もありません。

090_original_1

MRX front, rear, rubber belt

Front belt is 65 mm width
The rear belt has a width of 90 mm
The sturdy belt made in Japan is suitable for many races.
Even under conditions of high temperature, the belt will not be damaged.
It will not change even if exposed to oil.

フロントベルト幅65 mm
リヤベルトの幅は90 mm
日本製の頑丈なベルトは多くのレースに適しています。
高い温度でもベルトは傷みにくく、油にも強い特性があります。

DSCF1523_original_1